Wij zijn Pixelzebra Social Matters, onderdeel van Pixelzebra: kleurrijk, enthousiast, professioneel en met een natuurlijke drive om iets te betekenen voor deze wereld. Met ons team van specialisten helpen we non-profitorganisaties, leden- en brancheverenigingen en organisaties in de culturele sector om het maximale uit hun doelstellingen te halen.
We hebben jarenlange ervaring in CRM-systemen en weten precies welke voordelen dit kan opleveren voor jouw organisatie. Vanuit onze drive om sociale impact te realiseren zijn we gestart met Social Matters, een CRM-oplossing specifiek voor jouw organisatie. Of je nu een patiëntenvereniging, een goededoelenorganisatie, een brancheverenging, een museum of een toneelgenootschap bent, met Social Matters kun je jouw publiek bereiken, boeien en binden. Vrijwilligers vinden en enthousiasmeren en de financiële afhandeling regelen. Allemaal op één centrale plek.
Bij Pixelzebra Social Matters zijn we ervan overtuigd dat non-profitorganisaties een andere aanpak vergen dan bedrijven met een winstoogmerk. Niet alleen onze oplossing is speciaal bedoeld voor non-profitorganisaties, we hebben ook consultants die gespecialiseerd zijn in de (on)mogelijkheden van deze organisaties. Zo weet je zeker dat we dezelfde taal spreken en begrijpen wij met welke uitdagingen je worstelt.
Wat is Social Matters?
Pixelzebra Social Matters is een CRM-systeem dat speciaal ontwikkeld is voor non-profitorganisaties, culturele instellingen en ledenorganisaties. Het systeem creëert de mogelijkheid om een langetermijnrelatie aan te gaan met donateurs, leden en publiek. Het biedt een manier om de administratie duidelijk bij te houden en betalingen overzichtelijk vast te leggen. Bovendien bevat het een slimme, persoonlijke marketingmodule en een open betaalplatform waarmee je de ervaring van je publiek, vrijwilliger, donateur of lid tot een vanzelfsprekendheid maakt.
Payment Hub
Pixelzebra Social Matters biedt een moderne Payment Hub waarin verschillende betaalproviders, zoals iDeal, Tikkie of automatische incasso’s, verwerkt kunnen worden. Het doel van deze Payment Hub is om de hoeveelheid handwerk te minimalisering die bij het uitvoeren en verwerken van betalingen komt kijken. Bij Pixelzebra Social Matters geloven we namelijk dat jouw organisatie zich vooral moet focussen op je donateurs, leden of publiek.
Marketing
Alle stappen in de ervaring van een donateur, lid of bezoeker kunnen worden ondersteund met marketingcampagnes. Met behulp van verschillende ‘journey’s’ kun je als organisatie zelf bepalen wanneer en hoe je communiceert met je doelgroep. Van het bedankje voor een bezoek of donatie tot de vervolgcommunicatie over andere voorstellingen of besteding van de donatie. Ook neemt het platform betalingstriggers als storneringen en structurele donatieveranderingen mee.
Fondsenwerving en acties
Fondsenwerving en acties zijn een belangrijk onderdeel van het vergrote van de financiën, naast de structurele donateurs, leden en bezoekers. De fondsenmodule van Pixelzebra Social Matters biedt een ongekende flexibiliteit in het opzetten van fondsen en acties.
Betekenisvol
Goede doelen, verenigingen en cultuurorganisaties maken de maatschappij mooier en fijner. Ze zetten zich in voor verbetering van de samenleving, ze verbinden en zijn belangrijk voor ontwikkeling en in stand houden van cultuur. Maar bovenal brengen al deze organisaties mensen bij elkaar en proberen ze te verbinden. Die manier van werken inspireert Pixelzebra Social Matters. Ook wij zijn continu bezig met het ontdekken van nieuwe kansen om jou te helpen en op die manier iets te kunnen betekenen voor onze medemens en de samenleving.
Laten we gauw eens praten over wat we voor elkaar kunnen betekenen!