Bij Pixelzebra vinden we persoonlijke aandacht heel belangrijk. We willen samen met jou bekijken welke manier van implementeren, training en ondersteuning het beste bij jouw organisatie past. Iedere organisaties is immers weer anders. Gelukkig hebben we al de nodige ervaring en kunnen we onze implementatietrajecten specifiek afstemmen op jouw wensen en behoeften. Wij combineren onze kennis op het gebied van technologie en bedrijfsprocessen met uw kennis en bijbehorende data. U kunt bouwen op Pixelzebra Social Matters. Letterlijk en figuurlijk. Wij zorgen ervoor dat uw organisatie impact gaat creëren.
Pixelzebra Social Matters past de implementatie aan op uw organisatie. Nadat wij een oplossing hebben gecreëerd die voldoet aan uw wensen en verwachtingen kunnen wij het project daadwerkelijk gaan opstarten. Wij starten met een kick-off meeting waarbij afspraken gemaakt worden over de mijlpalen en verantwoordelijkheden. Daarna volgt onze business-modeleer sessie. Naar aanleiding van deze sessie kunnen wij gaan starten met de inrichting. Als deze fase voltooid is gaan wij over naar een validatiesessie. Als we deze fase hebben afgerond komt een hele belangrijke fase, namelijk het trainen van de gebruikers. Vanzelfsprekend wilt u dat de implementatie van het Microsoft Dynamics 365 platform zo soepel mogelijk verloopt. Daarom besteden wij veel aandacht aan adoptie en support.
Bij Pixelzebra Social Matters geloven wij dat het gaat om de mensen achter de software en niet om de software zelf. Daarom richten wij Social Matters zo in dat iedereen zich er comfortabel bij voelt en de beleving krijgt dat het systeem voor hen werkt in plaats van andersom. Wij adviseren altijd om te beginnen met processen die snel winst opleveren bij het dagelijks gebruik, zo ervaart u gelijk dat het systeem voor u werkt.
Training, adoptie en ondersteuning
Over het algemeen houden mensen niet van verandering. Dus nieuwe systemen moeten altijd een beetje wennen. Om ervoor te zorgen dat je maximaal de vruchten plukt van je investering en de mogelijkheden die Social Matters biedt, helpen we je graag om eindgebruikers te trainen in het systeem. Wanneer je namelijk weet hoe je iets moet gebruiken, is de kans een stuk groter dat je dat ook daadwerkelijk doet. We kijken daarbij goed naar de gewoonten van jouw eindgebruikers, omdat we het ze graag zo eenvoudig mogelijk willen maken om het systeem te gebruiken en hun werk te kunnen doen. Daarvoor starten we bij de processen die snel winst opleveren in het dagelijkse gebruik, zodat de mensen die met Social Matters gaan werken binnen jouw organisatie direct voelen welke voordelen het hen oplevert.
Uiteindelijk wordt het succes van Social Matters binnen jouw organisatie, vereniging of instelling bepaald door het gebruik. En zoals we al zagen, heeft dat tijd nodig. Vandaar dat we het belangrijk vinden om op de achtergrond nog lange tijd ondersteuning te bieden bij vragen. We hebben een speciale afdeling die jou en je eindgebruikers graag helpt met alle gebruikers- en technische vragen. Je kunt ons hier bereiken.