Pixelzebra
  • Oplossingen
      • Social matters oplossingen
        • Social Matters Goede Doelen

          Wij geloven dat goede doelen met de juiste tools beter in staat zijn om met hun achterban te verbinden en communiceren.

        • Voor Culturele Organisaties

          Want met inzicht in je publiek, in hun gedrag, in financiële stromen en in je onbezoldigde medewerkers kun je pas écht impact creëren.

        • Voor Leden- en Branche Organisaties

          Wij geloven dat je leden en vrijwilligers betrokken kunt maken en houden door ze persoonlijk te benaderen met relevante informatie.

      • Geen label
        • Marketing Connector Suite

          Wilt u een naadloze samenwerking tussen CRM en uw e-mailmarketing-
programma?

  • Onze klanten
      • Cases
        • NTFU
        • Kinderpostzegels
        • Voedselbanken Nederland
        • Bekijk alle cases
      • Voor wie werken wij
        • Dit zijn onze klanten
  • Nieuws
      • Artikelen
        • AXELIO, een nieuwe groep van Microsoft-partners
        • Digitale collecte biedt kansen voor goede doelen
        • Hoe laten wij Dynamics 365 aansluiten in uw organisatie?
        • Bekijk alle artikelen
      • Meer kennis
        • Survivalgids voor Goede Doelen
        • Survivalgids voor Cultuur Organisaties
        • Survivalgids voor Branche- en Ledenorganisaties
  • Over ons
      • Wie zijn wij
        • Wie zijn wij
        • Team
        • Hoe we werken
        • Onze partners
Contact
Pixelzebra
Back
  • Oplossingen
      • Social matters oplossingen
        • Social Matters Goede Doelen

          Wij geloven dat goede doelen met de juiste tools beter in staat zijn om met hun achterban te verbinden en communiceren.

        • Voor Culturele Organisaties

          Want met inzicht in je publiek, in hun gedrag, in financiële stromen en in je onbezoldigde medewerkers kun je pas écht impact creëren.

        • Voor Leden- en Branche Organisaties

          Wij geloven dat je leden en vrijwilligers betrokken kunt maken en houden door ze persoonlijk te benaderen met relevante informatie.

      • Geen label
        • Marketing Connector Suite

          Wilt u een naadloze samenwerking tussen CRM en uw e-mailmarketing-
programma?

  • Onze klanten
      • Cases
        • NTFU
        • Kinderpostzegels
        • Voedselbanken Nederland
        • Bekijk alle cases
      • Voor wie werken wij
        • Dit zijn onze klanten
  • Nieuws
      • Artikelen
        • AXELIO, een nieuwe groep van Microsoft-partners
        • Digitale collecte biedt kansen voor goede doelen
        • Hoe laten wij Dynamics 365 aansluiten in uw organisatie?
        • Bekijk alle artikelen
      • Meer kennis
        • Survivalgids voor Goede Doelen
        • Survivalgids voor Cultuur Organisaties
        • Survivalgids voor Branche- en Ledenorganisaties
  • Over ons
      • Wie zijn wij
        • Wie zijn wij
        • Team
        • Hoe we werken
        • Onze partners
Contact

Hoe we werken

Onze aanpak

Bij Pixelzebra vinden we persoonlijke aandacht heel belangrijk. We willen samen met jou bekijken welke manier van implementeren, training en ondersteuning het beste bij jouw organisatie past. Iedere organisaties is immers weer anders. Gelukkig hebben we al de nodige ervaring en kunnen we onze implementatietrajecten specifiek afstemmen op jouw wensen en behoeften. Wij combineren onze kennis op het gebied van technologie en bedrijfsprocessen met uw kennis en bijbehorende data. U kunt bouwen op Pixelzebra Social Matters. Letterlijk en figuurlijk. Wij zorgen ervoor dat uw organisatie impact gaat creëren.

Pixelzebra Social Matters past de implementatie aan op uw organisatie. Nadat wij een oplossing hebben gecreëerd die voldoet aan uw wensen en verwachtingen kunnen wij het project daadwerkelijk gaan opstarten. Wij starten met een kick-off meeting waarbij afspraken gemaakt worden over de mijlpalen en verantwoordelijkheden. Daarna volgt onze business-modeleer sessie. Naar aanleiding van deze sessie kunnen wij gaan starten met de inrichting. Als deze fase voltooid is gaan wij over naar een validatiesessie. Als we deze fase hebben afgerond komt een hele belangrijke fase, namelijk het trainen van de gebruikers. Vanzelfsprekend wilt u dat de implementatie van het Microsoft Dynamics 365 platform zo soepel mogelijk verloopt. Daarom besteden wij veel aandacht aan adoptie en support.

Bij Pixelzebra Social Matters geloven wij dat het gaat om de mensen achter de software en niet om de software zelf. Daarom richten wij Social Matters zo in dat iedereen zich er comfortabel bij voelt en de beleving krijgt dat het systeem voor hen werkt in plaats van andersom. Wij adviseren altijd om te beginnen met processen die snel winst opleveren bij het dagelijks gebruik, zo ervaart u gelijk dat het systeem voor u werkt.

Training, adoptie en ondersteuning

Over het algemeen houden mensen niet van verandering. Dus nieuwe systemen moeten altijd een beetje wennen. Om ervoor te zorgen dat je maximaal de vruchten plukt van je investering en de mogelijkheden die Social Matters biedt, helpen we je graag om eindgebruikers te trainen in het systeem. Wanneer je namelijk weet hoe je iets moet gebruiken, is de kans een stuk groter dat je dat ook daadwerkelijk doet. We kijken daarbij goed naar de gewoonten van jouw eindgebruikers, omdat we het ze graag zo eenvoudig mogelijk willen maken om het systeem te gebruiken en hun werk te kunnen doen. Daarvoor starten we bij de processen die snel winst opleveren in het dagelijkse gebruik, zodat de mensen die met Social Matters gaan werken binnen jouw organisatie direct voelen welke voordelen het hen oplevert.

Uiteindelijk wordt het succes van Social Matters binnen jouw organisatie, vereniging of instelling bepaald door het gebruik. En zoals we al zagen, heeft dat tijd nodig. Vandaar dat we het belangrijk vinden om op de achtergrond nog lange tijd ondersteuning te bieden bij vragen. We hebben een speciale afdeling die jou en je eindgebruikers graag helpt met alle gebruikers- en technische vragen. Je kunt ons hier bereiken.

Saskia Waldekker profiel

Saskia Waldekker

CRM Consultant

Bekijk profiel
Mandy Haagsman profielfoto pixelzebra

Mandy Haagsman

CRM Consultant

Bekijk profiel
Power BI specialist Jim van Zijl

Jim van Zijl

CRM Consultant

Bekijk profiel

Ronald Hubert

CRM Consultant

Bekijk profiel

Diederik Bos

Sales Manager

Bekijk profiel
Developer Mitchell Knaapen

Mitchell Knaapen

Developer

Bekijk profiel

Tim Willems

Consultant & Delivery Manager

Bekijk profiel

Vanessa Lagas

Directeur Marketing en Sales

Bekijk profiel

Robert van der Kleij

CRM Consultant & Directeur

Bekijk profiel

Amelie de Haan

Developer

Bekijk profiel

Paul Baranyi

CRM Consultant

Bekijk profiel
Developer Paddy van der Kaay

Paddy van der Kaay

Developer

Bekijk profiel
Profielfoto Fien van den Hof

Fien van den Hof

Developer

Bekijk profiel

Cees Boonstoppel

CRM Consultant

Bekijk profiel

Raymon van der Leeden

CRM Consultant

Bekijk profiel

Imara Holtrop

CRM Consultant

Bekijk profiel

Pieter van Moorselaar

CRM Consultant

Bekijk profiel

Alexander Ruiter

Support Consultant

Bekijk profiel

Saskia van den Akker

Office Manager

Bekijk profiel
Nolan van Holst

Nolan van Holst

CRM Consultant

Bekijk profiel

Robert Lagas

Algemeen directeur

Bekijk profiel

Urvin Leroij

Support Consultant

Bekijk profiel
Pixelzebra
Microsoft Gold Partner
Menu
  • Oplossingen
  • Kennisbank
  • Onze klanten
  • Wie zijn wij
  • Contact
Contact

Hofweg 15
2631 XD Nootdorp
Routebeschrijving

070 8200196

socialmatters@pixelzebra.nl

Privacy disclaimer
Copyright 2023 Pixelzebra