
Jim van Zijl
CRM Consultant
CRM Consultant
“Ik probeer de klant te helpen door te luisteren naar het probleem en een passende oplossing te vinden. Ik werk niet zomaar een lijstje af, maar wil dat de klant het gevoel heeft dat hij of zij echt geholpen is. De gebruikers van het CRM-systeem die ik adviseer, zijn werkzaam in verschillende branches. Dat maakt mijn werk divers en zorgt ervoor dat ik scherp blijf. Ik heb dagelijks met klanten te maken die met totaal verschillende vragen komen. Ik merk dat de klanten zich door mij begrepen voelen. Dat is fijn, want goede begeleiding bij de implementatie en het gebruik van een CRM-systeem is écht belangrijk.”
Jim houdt zich bij Pixelzebra bezig met het configureren van Microsoft Dynamics 365. Ook houdt hij de Power BI en de CRM ontwikkelingen bij en adviseert hij de klant daarin. Jim denkt processen uit en is een echte team player. Hij staat altijd klaar voor collega’s om hen te ondersteunen. Voor Jim is het belangrijk dat niet alleen hijzelf, maar ook de klant een fijn gevoel aan de samenwerking overhoudt.